Thursday

Khabar Berita Sahabat Julai [Bab 1]

Bismillah..
Alhamdulillah thummalhamdulillah..diatas nikmatMu yang tidak terhitung ini. 

Kini rejab telah berakhir,sya'ban datang kembali mengisi bersama semester baru yang telah bermula. Dalam kesibukan kita merancang tarikh untuk dipenuhkan dengan pelbagai program tarbawi, mari kita luangkan sedikit masa kita untuk terus menitipkan doa buat sahabat-sahabat seperjuangan kita yang telah diuji. 

3 Julai > Munzir Mazlan 7, adik kepada Ukhti Mursyidah dan Munirah Mazlan telah dimasukkan ke unit ICU, hospital Kuala Terengganu. Kebakaran fizikal hampir 27% ini telah menyebabkan adik Munzir ditahan di wad kecemasan untuk seketika. Kini adik Munzir telah pun selamat menjalani pembedahan dan berada di Hospital USM, Kubang Kerian.

8 Julai > Ukhti Masdiana, Ameerah KARISMA Daerah Petaling dimasukkan ke Hospital Selayang kerana tekanan darah yang rendah. Alhamdulillah kini keadaan Ukhti Masdiana semakin baik.

12 Julai > Akh Syafiq Asmawi, mantan Ameer KARISMA UiTM dimasukkan ke hospital Selayang untuk pembedahan membetulkan semula tulang dibahagian kaki beliau pada tengahari 15 Julai. Semoga pembedahan ini berjalan lancar dan dipermudahkanNya untuk beliau melangkah lebih jauh lagi. 

Moga Allah memberikan ganjaran di atas kesabaran mereka dengan ganjaran syurga. 
Buat sahabat seperjuangan semua, jaga diri kalian kerana diri kita begitu berharga untuk perjuangan dakwah yang masih panjang ini. 

Tabah dan tegarlah berjuang!

Wassalam 

No comments:

Post a Comment